خواص آلوئه ورا برای لک صورت

آلوئه ورا ,آلوئه ورا برای پوست,آلوئه ورا برای لک صورت,آلوئه ورا برای مو,آلوئه ورا را چگونه بخوریم,آلوئه ورا سمی,آلوئه ورا چیست,آلوئه ورا خوراکی

آلوئه ورا , آلوئه ورا برای پوست , آلوئه ورا برای لک صورت , آلوئه ورا برای مو

توضیحاتی در مورد آلوئه ورا

آلوئه ورا ( آلوورا ) به دلیل سابقه ای طولانی و درخشان و داشتن خواص معجزه گر با آشنایی روزافزون مردم با این گیاه لازم در خرید و مصرف این گیاه به علائم ذیل توجه فرمایید آلوئه ورا ( آلوورا ) گیاهی است بدون ساقه و برگ‌های ساده که به صورت متناوب بر روی قاعده آن قرار گرفته‌اند طول این گیاه به 60 تا 65 سانتی‌متر می‌رسد و در صورتی که به صورت اورگانیک کشن شود به بیش از 40 سانتی‌متر نخواهد رسید. دارای برگ‌هایی گوشتالود با ژله‌ای سفت که در وسط ژل خط‌هایی مثل نخ وجود دارد و خنجری شکل و ساختمان شیاردار به رنگ سبز مایل به زرد می‌باشد. گیاه آلوئه ورا ( آلوورا ) شامل 150 کلون‌واریته است و واریته‌هایی خالدار هستند که این خال‌ها به رنگ سفید و در هر دو سمت برگ پراکنده‌اند که با افزایش سن گیاه خال‌ها کم می‌شوند ولی در انتهای برگ و دو طرف آن همیشه وجود دارند. همچنین لبه‌های آن دارای خارهای کوچک می‌باشد جهت مصرف خوراکی حتماً به خال‌های سفید توجه شود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد آلوئه ورا صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

آلوئه ورا یا صبر زرد

صبر زرد طبی یا آلوئه‌ورا (نام علمی: Aloe vera) یا شَب‌یار، صَبر یا صبر زرد یا شاخ بزی نام گیاهی است از سردهٔ سِگِل‌ها (Aloe) راسته مارچوبه‌ای‌ها (Asparagales)، تیره سریشیان (Asphodelaceae) این گیاه بومی آفریقای شمالی است.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.